כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה אופטימלית

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה אופטימלית
כיצד לפרסם בפייסבוק בצורה אופטימלית


פרסום בפייסבוק יתרונות עיקריים 

  1. מערכת פרסום גדולה מאד, כ- 4 מיליון משתמשים אמיתיים בפייסבוק בישראל
  2. יכולות פילוח גבוהות ביותר של קהל יעד שמתאים לעסק שלך
  3. יחסית זול
  4. פשוט, ניתן לניהול עצמי.

הקם מודעת פרסום:
בחר עמוד עסקי שאתה רוצה לקדם ובחר אחד מהבאים:
קבל יותר לייקים - הגיע לאנשים אשר אינם מחוברים לדף שלך עדיין. באופציה זו תנסח מודעה בעלת: כותרת, גוף הודעה ותמונה (ראה פירוט בהמשך)
קדם פוסט מהעמוד – קדם פוסט ספציפי מהעמוד, מגדיל את היכולת הגעה שלך לקהל יעד, ומגדיל את הסיכוי שלך להופיע ב new feed.
אופציות מתקדמות – אפשרויות נוספות מתקדמות לסעיף אחד ושניים כגון: בחירה בין תשלום לפי חשיפה או תשלום לפי הקלקה.

מהם יכולות פילוח קהל היעד?

  1. מיקום גיאוגרפי: מדינה, עיר + כמה מיילים סביב העיר
  2. גילאים: מגיל ועד גיל
  3. מין: זכר נקבה
  4. תחומי עניין: לייקים שהגולשים עשו, השכלה, מקצוע. 
  5. קשור ל:  לדף שלי, כל אחד, רק אנשים שאינם אוהדים של הדף , מתקדם: אנשים שקשורים לעמוד עסקי אחר או אנשים שאינם בעמוד עסקי אחר.
  6. מערכת יחסים – נשוי מאורס רווק במערכת יחסים – רצוי מאד להשתמש באופציה זו כאשר מפרסמים לדוגמא אולם אירועים, טבעות אירוסין וכד'
  7. שפה: ניתן לבחור מספר שפות לפי קהל היעד שלך
  8. השכלה: ביהס, תיכוני, אוניברסיטה
  9. מקום עבודה: אם ברצונך להגביל לאנשים שעובדים במקום מסויים.

כפי שאתם רואים, מבחר מגוון של אופציות נרחבות על מנת להגיע ישירות לקהל יעד האופטימלי שלך.

מבנה מודעות פרסום בפייסבוק

  1. כותרת : כדאי שתהיה ממוקדת ומסקרנת
  2. קישור : לאתר או דף הפייסבוק.
  3. גוף המודעה:  חשוב שיהיה מניע לפעולה, אם רלוונטי הוסיפו מספר טלפון
  4. תמונה : תמונה שתמשוך את קהל היעד שלכם. 

אז כמה עולה פרסום בפייסבוק?

ניתן להגדיר תקציב יומי, או טווח תאריכים עם תקרת תקציב שאינכם מאשרים חריגה ממנו. בכל מקרה בו לא בחרתם באפשרויות מתקדמות תשלמו על חשיפות ולא על קליקים. המודעה תיחשף לקהל יעד רלוונטי לפי הקריטריונים שהגדרתם. 
ניתן גם להגדיר מספר מודעות ולבחון לאיזה מודעה הקהל מגיב טוב יותר. 
לאורך כל הקמפיין תוכלו לעקוב אחר התוצאות וההצלחה של הפרסום ולשפר בהתאם.

ועכשיו, אחרי שעשיתם פרסום, חשוב להמשיך לתחזק את העמוד העסקי שלכם, לבנות את הקשר עם האוהדים שלכם, ליצור, לשתף ולהגיב.
ב ה צ ל ח ה 
  

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו