לייק בפייסבוק ללקוח משלם

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
4 דרכים כיצד להפוך לייק בפייסבוק ללקוח משלם
4 דרכים כיצד להפוך לייק בפייסבוק ללקוח משלם

בעלי עסקים רבים נוטים לטעות בפייסבוק כאשר הם מנסים למכור בצורה אגריסבית לאוהדים שלהם.
הלוח שלהם נראה כמו שלט חוצות צורח ומלא במודעות, מה שגורם ללקוח לברוח מהעמוד במבט אחד. 

מהות דף עסקי בפייסבוק היא בניית קשר עם הלקוח ומתן ערך אמיתי ללקוח כאשר הוא הופך אוהד של הדף. יש לבנות אמון עם הלקוח לפני המכירה. בעת קמפיין פייסבוק וודא שאתה שם לב לקהל היעד. שים דגש על פרסום פוסטים בעלי ערך, שאל שאלות, הקשב ולמד את הצרכים של הלקוח.

למד להכיר את הלקוח, תודה לו על תגובותיו (גם אם זה תלונה) גרום ללקוח לאהוב אותך וכעת הצג כיצד העסק שלך יכול להפיק תועלת ללקוח שלך.

רק כאשר ביססת קשר ואמון עם האוהדים שלך ניתן להתחיל להפוך אותם ללידים (לקוח פוטנציאלי) ולאחר מכן ללקוח משלם.  

  1. הצע קופון לקבלת הנחה
    לפני שאתה שם הצעה על השולחן, וודא שהדגמת כיצד המוצר או השירות אותם אתה מוכר מביאים ערך אמיתי עבור הלקוח. תקשר את הערך שהמוצר הנוגע להצעה מביא ללקוח שלך על הקיר וכוון אותם לדף המכירות עבור מוצר זה. הצע מבצע מיוחד שזמין רק עבור האוהדים של עמוד הפייסבוק שלך. אתה יכול לשלוח הודעה לכל האוהדים של הדף שלך עם הקופון (offer).
       
  2. הזמן את הלקוחות שלך לובינר (הדרכה המועברת על גבי האינטרנט, טיפ מצולם או כתוב)
    ייצר להם טיפ, תן להם מידע בעל ערך או לבעיה ספציפית של קהל היעד. כאשר העברת ללקוח תוכן בעל ערך, זה הזמן להציע את המוצר או השירות שלך. ודא שההנעה לפעולה שלך ברורה כשמש, וקל ללקוח לבצע את הרכישה. אם אפשר הצע הנחה באם הלקוח ירכוש את המוצר לפני מועד שתקבע מראש.
     
  3. הגבל את ההצעות שלך 
    הצעה לזמן מוגבל, יוצרת תחושה של דחיפות בקרב קהל היעד שלך. לדוגמה, ניתן לקדם הצעה הנחה מיוחדת של 25% אם אתה רוכש את פריט זה עד יום חמישי השבוע. אם הראת בעקביות כיצד המוצר או השירות שלך מספק ערך ע"י פתרון בעיות הלקוח, ללקוח תהיה נטייה גדולה יותר לרכוש כאשר יש הצעה מיוחדת על השולחן, וכאשר הוא יכול לקבל את ההצעה במהלך מסגרת זמן מוגבלת.
     
  4. השג את כתובת הדואר שלהם
    צור דף נחיתה עם טופס הרשמה והתחל לאסוף כתובות דואר אלקטרוני של הלקוחות הפוטנציאלים. כתוב בדף הנחיתה קריאה לפעולה כמו: עשה לייק, הזן את כתובת הדואר האלקטרוני שלך וקבל הצעה מיוחדת למייל שלך. עכשיו יש לך את המייל של הלקוח, שלח לו מה שהבטחת. כעת יש לך לקוח פוטנציאלי, הפעל את הכלים השיווקים הרגילים שלך (כגון שליחת טיפים או וידאו) שיבססו את מערכת היחסים שלכם ויהפכו אותו ללקוח משלם בזמן המתאים.



 

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו