אופטמיזציה ליוטיוב

russian spanish english
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט
פיתוח מערכות ואפליקציות
קידום אורגני וקמפיינים
אחסון אתרים ומערכות
קריינות
וידאו איטראקטיבי
אזורים
 שיכון ובינוי
ל-מ
צבר
נסטלה
פתאל
אסם
ספגטים
מכללת אתגר
חגית טסה
בית הספר לסאונד
הטכניון
מכון אבני
תדהר
קמרה אובסקורה
אופיר סוכנויות
מיניגולף
אופטימיזציה ליוטיוב
אופטימיזציה ליוטיוב • מדריך ל Youtube

כיצד לייעל את סרטוני הוידאו וערוץ היוטיוב שלך?

הנה כמה נתונים סטטיסטיים מטורפים על יוטיוב , יוטיוב הוא כיום מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. מעל 800 מיליון משתמשים ייחודיים מבקרים ביוטיוב בכל חודש. מעל ארבעה מיליארד שעות של וידאו נצפים בכל חודש. אבל הדבר הבאמת מטורף הוא כי מספרים אלה עומדים לגדול עוד יותר. יותר ויותר חברות ומשווקים החלו להשתמש בכלי שיווק חדש זה אשר ללא ספק תמיד הקסים צרכנים ועסקים.

בקצרה, חלק מהיתרונות שיוטיוב מספק לעסקים כוללים:

  • עלות נמוכה של פרסומת בניגוד לעלות פרסומת בטליויזיה.
  • הקלות של אינטגרציית סרטון יוטיוב באתר הראשי של החברה ומדיות חברתיות אחרות כגון פייסבוק, גוגל פלוס...
  • עצם העובדה שסרטון יוטיוב לצד שורת טקסט מספק טעם עשיר יותר של המוצר או השירות.

כמובן שיש יתרונות נוספים. בטיפ זה אנתח את הגורמים השונים שיוטיוב לוקח בחשבון על מנת לדרג את סרטוני הוידאו שלך. ברור לחלוטין כי המורכבות האלגוריתמית שיוטיוב משתמש לא מתקדמת כמו גוגל, אף-על-פי-כן, לאורך הטיפ אדגיש את הרכיבים המשמעותיים ביותר עבור ערוצי יוטיוב וגם סרטונים בודדים, אשר יש להתחשב בהם כדי להעלות את הדירוג שלך.

איך יוטיוב מדרג קטעי וידאו?
למעשה, אין כל עדות ברורה על איך יוטיוב מדרג קטעי וידאו אבל 4 הגורמים הבאים נראים כדומיננטים להשגת דירוג גבוה:

  1. מספר צפיות
  2. כותרת סרטון הוידאו
  3. תיאור סרטון הוידאו
  4. דירוג הקהל (likes, dislikes)

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא חלק חיוני באופטמיזציה של יוטיוב. 
מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח בדומה למחקר שעושים משווקי אינטרנט עבור אתר אינטרנט.
מחקר מילות מפתח יהיה מסוגל לזהות מילות מפתח שיתאימו לוידאו ויכולים להיות חלק מהכותרת ותיאור הוידאו.
כלי מילות המפתח של יוטיוב הוא הכלי הטוב ביותר להציג את מילות המפתח ולהציע מילות מפתח חדשות.
http://www.youtube.com/keyword_tool

רכיבי סרטון וידאו ביוטיוב
כאשר אתה הולך להעלות וידאו, רצוי לכלול בשם הקובץ מילות מפתח ולא לשמור את הקובץ בשם ללא משמעות.
בנוסף, כותרת, תיאור, קטגוריה וביאורים הם חלקים משמעותיים בתהליך האופטמיזציה של יוטיוב ושימוש יעיל בהם מסוגל להעלות את הדירוגים גבוה מאד.

כותרת סרטון הוידאו

כותרת סרטון הוידאו לא תעלה על 70 תווים, הכותרת צריכה לכלול את מילות המפתח הרלוונטיות הקשורות לתוכן הסרטון. פעולה זו מבטיחה כי כותרת הווידאו תוצג במלואה בתוצאות החיפוש. בנוסף, זה צריך להיות תיאורי, על מנת שיהיה קל לחפש ובנוסף משכנע ומעודד אנשים לצפות בוידאו.

תיאור סרטון הוידאו

תיאור סרטון הוידאו לא יעלה על 160 תווים כדי להיות מוצג במלואו בתוצאות החיפוש. כאשר התיאור צריך להיות אינפורמטיבי יותר, יש להוסיף תיאור קצר בתחילת התיאור הארוך יותר. רצוי להוסיף קישור לאתר בשורה הראשונה של התיאור וכמו כן מילות מפתח אשר רלוונטיות לתוכן הוידאו.

קטגורית סרטון הוידאו
הוידאוסרטון יכול להשתייך לאחד מספר קטגוריות. יש קטגוריות שונות כמו מוסיקה (Music), חינוך (Education) או ספורט (Sport). בחרו את הקטגוריה המתאימה לתוכן הוידאו.

ביאורים - Annotations
זוהי דרך יעילה ופשוטה להוספת פרשנות אינטראקטיבית לקטעי וידאו עבור הצופים שלכם. מומלץ להשאירם על המסך לפחות מספר שניות.
הדרך להשתמש בביאורים היא:

  • להוסיף מידע רקע אודות סרטון הוידאו
  • ליצור סיפורים עם מספר אופציות להמשך כאשר הצופה בוחר את הסצנה המועדפת.
  • אישור לסרטוני יוטיוב נוספים.

על-ידי קישור קטעי וידאו אחרים בסדרה, הצופה יעודד להרשם כמנוי ולקבל שירותים עסקים ובאופן כללי לבלות זמן רב יותר בצפיה בתכנים שלך.

רכיבי ערוץ היוטיוב 
יצירה, בנייה ותחזוקה של ערוץ שלך היא דרך מצוינת לשתף תכנים עם הקהל שלך וקידום המוצרים או השירותים שלך. מכיוון שדף הערוץ הם הפנים שלך ביוטיוב, רצוי להתאים את הערוץ בהתאמה אישית לצרכיך ככל האפשר. באופן אידיאלי, אתה רוצה לעשות דף ערוץ שיראה דומה לאתר שלך מבחינת צבעים וגרפיקה.
המקטעים הבאים מסבירים את הפונקציונליות הקיימת עבור ניהול ערוץ יוטיוב לעסקים:

אודות ופרופיל חברתי
טקסט קצר אשר יעדכן את המשתמשים לגבי הערוץ ומה עלהם לצפות למצוא שם. לינק לפרופילים חברתים נוספים כגון פייסבוק, טוויטר, גוגל + . ניתן להוסיף עד 20 קישורים לכתובות Url שבחרת עם כותרות מותאמות אישית.  על-ידי שילוב קישורים למדיה חברתית נוספת שלך, מידע נרחב ונוכחות חברתית שלך והמותג שלך יהיו זמינים עבור המבקרים שלך לצפות ולהגיב.

רשימת השמעה וערוצים נוספים
רשימות השמעה נבחרים הן קבוצות של קטעי וידאו שמנהלנים יכולים להתאים אישית. משתמשים יכולים להרשם לרשימת השמעה כך בכל פעם שאתה מוסיף סרטון חדש לפלייליסט מסוימים, מנויים יראו את העדכונים בשורת מנוי של הדף הראשי של יוטיוב.
רשימות השמעה יכולות להכיל קטעי וידאו נוספים שאינם שלך. אזור פרטי הערוץ בצד ימין של הדף מחזיק שטח אופציונלי עבור עסק להציג ערוצים נוספים. באפשרותך להוסיף כל ערוץ שיש להניח שעשוי לעניין את הצופה שלך.

הגברת מעורבות
מלבד השיפורים בעמוד יוטיוב לגבי העסק שלך, יש דרכים נוספות שיכולות לסייע בקידום פעיליות היוטיוב שלך: הטמעת כל וידאו באתר העיקרי שלך, פרסום קטעי וידאו בדף הפייסבוק שלך, האוהדים שלך יוכלו להתעדכן במהדורות וידאו חדשות ללא צורך לבקר ביוטיוב ועם זאת יעלו את מספר הצפיות !

כיצד ליצור מעורבות אמיתית?

בניית מותג וקהל מעורב כוללת מעורבות הקהילה וזה לא רק לענות להערות, זה הרבה יותר מזה:

  • שאל שאלות – דבר עם האוהדים שלך. שאל אותם למה אהבו את הסירטון שלך ואיזה תוכן אחר ירצו לראות.
  • אמץ אחרים – זה לוקח 15 דקות ביום, צפה בקטעי וידאו של יצרנים אחרים, עשה להם לייק, כתוב תגובה. הרשם לכמה ערוצים איכותיים. כמו כן, שקול ליצור קטעי וידאו שבה אתה מציג 3-4 סרטונים שאתה חושב שהקהל צריך לעקוב אחרי.
  • תעודד תשובות וידאו – כאשר מבקשים רעיונות עבור קטעי וידאו בעתיד, אפשר לאנשים ליצור סרטוני תשובות.

הכלל של מעורבות הקהילה היא פשוט לתת...אתם תקבלו בחזרה!

הקסם האמיתי מאחורי הגדלת קהל יעד ביוטיוב הוא להיות עקבי. כל כוכבי היוטיוב הם עיקביים. כמה מהם התפרסמו בימים או שבועות, עבור אחרים זה לקח חודשיים אבל הם כולם היו עיקביים והצליחו בסופו של דבר. אז התחל להעלות סירטונים, מדוד את ההצלחה שלך והגדל את קהל היעד שלך.

בהצלחה 

יעוץ חינם
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם:
שם החברה:
טלפון:
דוא"ל:
אני מתעניין:
הערות:


טלפון לפניות
פתרונות

עקבו אחרינו